Od roku 2010 nám ulehno na lehátko a odevzdalo se nám do péče více než 5000 klientů. Takové množství nejrůznějších typů klientů s nejrůznějšími problémy nás naučilo, že opravdu každý klient je jedinečný a zaslouží si jedinečnou péči.
adresa salonu
Sukova 4, 602 00 Brno
studio@slimfox.cz
telefon
775 947 657, 533 533 831
provozní doba
Po-Pá 8:30 – 19:00, So 9:00 – 13:00
V sobotu se vchod do domu zamyká, v čase rezervace Vás vyzvedneme u hlavního vchodu, děkujeme.
FAQ
Časté dotazy
Objednání termínu
Jak si rezervovat termín?
Objednejte se k nám kdykoliv si vzpomenete. Skutečná on-line rezervace – brzy ráno, v noci i o víkendu. Díky našemu rezervačnímu systému je to hračka!
Nepamatujete si termín?
Svůj termín najdete na dokladu ze své předchozí návštěvy. On -line ji najdete ve svém profilu (po přihlášení). Připomeneme se Vám 3 dny předem (e-mailem) a den dopředu SMSkou.
Co si u nás vybrat?
Ta pravá péče pro Vás!
Prosíme, termín rezervovat na správnou časovou délku, která je uvedena u každého ošetření.
Standardní kosmetické ošetření trvá 90 minut a je včetně masáže. Základní kosmetické ošetření bez masáže je na 60 minut.
Jednotlivé typy ošetření lze doplnit o další služby. Například, pokud chcete pedikúru včetně lakování, je třeba tuto volbu zadat v rezervačním systému a délka ošetření se tímto prodlouží.
Mnohdy dokážeme v rámci ošetření zázraky, avšak s časem ještě čarovat neumíme.
Správně zvolenou délkou služby tak zajistíte i sobě maximální komfort a spokojenost.
Dárkové poukazy
Chcete někomu udělat radost?
Fyzickou dárkovou kartu ve formě plastové kartičky (v různých hodnotách), můžete doplnit i o dárkové balení v krabičce. K zakoupení u nás na e-shopu nebo po domluvě přímo v salonu.
Jaká je platnost poukazu?
Platnost své dárkové karty zjistíte během chvíle zadáním čísla dárkové karty na stránce pro ověření platnosti (najdete ji i na své dárkové kartě a přiložené kartičce).
MOŽNOSTI PLATBY
Jak můžete platit?
U nás můžete platit hotově, platebními kartami i kryptoměnou.
Změny a rušení termínu
Potřebujete změnit termín?
Prosíme napište nám e-mail a domluvíme se na náhradním termínu, děkujeme. Telefon zůstává v salonu, zmeškaná volání a SMS proto vyřizujeme v provozní době.
Nemůžete se na ošetření dostavit?
Vaše ošetření bereme vážně a vážíme si Vašeho času, o totéž ale prosíme i my Vás. Vezměte prosím na vědomí, zrušíte-li návštěvu několik hodin před Vámi rezervovaným časem nebo ještě hůře, nedostavíte-li se vůbec, způsobíte nám tím velkou komplikaci. V takových, zejména opakujících se, případech si vyhrazujeme právo naúčtovat kompenzaci za promarněný čas.
Respirační a sezónní nemoci
Jestliže máte jen slabé nachlazení, kašel, rýmu a podobné lehčí formy sezónních chorob, které vám jinak nebrání chodit do zaměstnání, návštěvu rušit nutně nemusíte. Prosíme však, abyste nás upozornili, pokud možno předem, abychom mohli zajistit příslušná opatření, kterými zamezíme možnosti přenosu infekce na nás nebo ostatní klienty. Pokud však máte „neschopenku“ nebo váš stav je vážnější, prosíme vaši návštěvu včas zrušte.
Kontraindikace
Infekční onemocnění (opar)
Herpes simplex – tedy opar rtů, nosu, tváře, spojivek a dalších lokalizací – je velice infekční onemocnění, které se přenáší převážně prsty a kontaminovanými předměty. V případě kosmetického ošetření v akutní fázi oparu by mohlo dojít k zanesení viru i na jiná místa kůže a sliznic a vyvolat tak různě velká lokální postižení (eczema herpeticatum).
Kdy si najít náhradní termín na pedikúru?
Pedikúru provádíme pouze u klientů se zdravou kůží (a nehty). Nesmíme ošetřovat kožní onemocnění, provádět odstraňování bradavic, ošetřovat kuří oka či zarostlé nehty s aktivním zánětem. Toto jsou úkony, které patří do kompetence lékaře, nikoliv pedikérky.